Լսել եմ Վեմ ռադիոկայանի «Սասնա ծռեր» էպոսի արժեհամակարգը - 1 մասը և փորձել եմ ներկայացնել:
Առաջի մասում պատմվում էր «Սասունցի Դավիթ» էպոսի մասին: Շատ բաներ կան, որ փոխանցվում են բանավոր: Պատմահայր Մովսես Խորենացին սերնդե-սերունդ փոխանցվող բանավոր խոսքը վերածել է գրավոր խոսքի, բայց չի կարելի բանավոր խոսքը թերագնահատել, որովհետև, երբեմն այս խոսքը ավելի ուժական է քան թխտին հանձնվողը: Մինչև 5-րդ դարը մարդկանց մեծ մասը գիտեր իրենց պատմության և ծագումնաբանության մասին, բայց հիմա շատ քչերը գիտեն: Բանավոր ավանդության գրառումը հատուկ շրջադարձ է: Եվրոպան իր պատմության գրառումն սկսել է 18-րդ դարից: «Սասունցի Դավիթ» էպոսի առաջի նմուշը գտել են պորտուգալացիները: Էպոսը բարոյական խրատ է մեր սերունդներին, այն ճիշտ իդեալներ դնելու գործիք է:
Առաջի մասում պատմվում էր «Սասունցի Դավիթ» էպոսի մասին: Շատ բաներ կան, որ փոխանցվում են բանավոր: Պատմահայր Մովսես Խորենացին սերնդե-սերունդ փոխանցվող բանավոր խոսքը վերածել է գրավոր խոսքի, բայց չի կարելի բանավոր խոսքը թերագնահատել, որովհետև, երբեմն այս խոսքը ավելի ուժական է քան թխտին հանձնվողը: Մինչև 5-րդ դարը մարդկանց մեծ մասը գիտեր իրենց պատմության և ծագումնաբանության մասին, բայց հիմա շատ քչերը գիտեն: Բանավոր ավանդության գրառումը հատուկ շրջադարձ է: Եվրոպան իր պատմության գրառումն սկսել է 18-րդ դարից: «Սասունցի Դավիթ» էպոսի առաջի նմուշը գտել են պորտուգալացիները: Էպոսը բարոյական խրատ է մեր սերունդներին, այն ճիշտ իդեալներ դնելու գործիք է:
Комментариев нет:
Отправить комментарий