воскресенье, 22 мая 2016 г.

Առաջադրանք

Առաջադրանք

1. Բոսոր- ալ կարմիր
 Տրցակ- կապոց
 Կաղկանձ- շների հաչոց
 Խորշոմ- ծալք
 Հղփանալ- հագենալ
 Մատռվակ- Գինեմատակարար
 Գույժ- վատ լուր
Գեղուղեշ- Գեղեցիկ ուղեշներով
 Երկնամուխ- Երկնքի մեջ մխրճված
 Կարկառուն- նշանավոր
Կերկերուն- հանրաճանաչ
Եղերական- ողբերգական
Ավետիս-լավ լուր
Բանուկ- մարդաշատ
Կարկառել- հավաքել
Բամբիռ- երաժշտական գործիք
Լղպոր- Լխկած
Առհավատչյա- գրավ
Բազրիք- Բռնատեղ
Կերոն- մեղրամոմից պատրաստված մեծ մոմ
Լաջվարդ- պայծառ երկնագույն
Պախուրց- սանձ
2.
1)    Դեմ դիմաց կանգնած էր մի երիտասարդ՝ ամաչկոտ ժպիտով, բայց առույդ կեցվածքով ու վեհատեսիլ:
2)    Բարձրության վրա կանգնած էր երիտասարդական պալատը՝ եգիպտացորենի տեսքով:
3)    Վրաններից դուրս եկավ մի մարդ՝ գլխին մոխրագույն գլխարկով:
4)    Ահա երևաց գյուղը՝ շրջապատված ծաղիկների բաղմերանգ դաշտերով:
5)    Պատերաղմում էին ճայերը՝ թևերը թափահարելով:
3.
1)    Երազը ձուլվեց իրականության հետ, և Մայրամի կերպարանքը պատկերացավ նաև երազում:
2)    Եղանակը տաքացավ, և իրար հետևից երամ-երամ չվեցին հետ եկան թռչունները:
3)    Եվ ահա դուռը բացվեց, ու երևաց թամադան ճաղատ գլխով:
4)    Կնոջ պատասխանը նրան չէր հուզում, կամ նա սպասում էր մի այլ պատասխանի:
5)     Ադամը Լիլիթի բույրն էր զգում, ու սոխակների երգերի մեջ՝ Լիլիթի ձայնը:

4. Լրացրե՛ք բաց թողնված տառերը.
Զվարթնոց, զորավիգ, եղրևանի, ինսունինը, սրնքակալ, փողք, թատերասեր, Կիլիկիա, իդեալական, թանկագին, խափշիկ, վարքագիծ, կրճտացնել, հավակնորդ, հղփանալ, ողկույզ, ոգելից, արդուկ, հոգնաբեկ, քառանիվ, ակադեմիա, աղոթք, քննախույզ, ախորժալուր, հորթուկ, ձերբազատվել, խորշոմ, արծիվ, անըմբռնելի, պճնվել, փտախտ, ասացվածք, խաբկանք, մեղմորեն, անբարիշտ, մրկասույզ, բնօրրան, վշտալուկ, Անէանալ, լուսնէջք ,օրեցօր, էմալե, ոսկեծոր, գինարբուկ(ծաղիկ), դեղձան, բարբառ, ցորնամրրիկ, մանրազնին, գինարբուք(խնջույք), թմբլիկ, այծենակաճ, ամֆիթատրոն, գնորդ, ակաղձուն, ձգձգել, վաղօրոք, ակընդետ, հոտնկայս, որևէ, երբևիցե, Լիլյա, դշխոյական, խարխափել, անհարգի, տրտմաշուք, վարկաբեկել, կցկտուր, խառնիճաղանջ, դասալիք, անցուդարձ, հօդս ցնդել,ալեծուփ, կցորդ, միջնադար, ուղտ(կենդանի), ուխտ(երդում), ապաշնորհ, ընդդեմ, ամբարիշտ, հելլեն, միլիոն, հոգեվարք, օթևան, շեղբ(կույտ), փղձկալ, մածուցիկ, հեծկլտալ, երիզորդ, բարձիթողի, լյարդ, այծյամ, ջրէջք, շոգ, գոգնոց, բարաք(քերծե):



5.  Գեղարդը գտնվում է Երևանից հարավ-արևելք, նրանից երեսունհինգ կիլոմետր հեռավորությաև վրա, տեղադրված է Ազատ գետի վերին հոսանքում, նրա աջ ափին`պատմական Գեղարդաձորում։ Գեղարդը համարվում է հայրենի տեսարժան վայրերից մեկը, որը հայ վարպետների ու ճարտարապետների անսովոր ու դժվարին աշխատանքով միակտուր քարից կերտված վանք է, որը ունի երկհարկանի քարակերտ տաճարներ և դրան կից էլ՝ եկեղեցի: Քանի որ վանքը կերտվել է լեռան լանջին` այրերի մեջ, դրա համար էլ ժամանակին ստացել է Այրիվանք կամ Քարայրերի վանք անունը։Սակայն ժամանակի ընթացքում 14-րդ դարից Այրիվանք կամ Քարայրերի վանք անվանմանը փոխարինեց Գեղարդ անունը,երբ այստեղ, որպես ավելի ապահով վայր, ս. Էջմիածնից տեղափոխվեց ավանդական Գեղարդը։ Նախ, մի քանի խոսք Գեղարդի մասին, որից առաջացել է Այրիվանքի նոր անունը։ Գեղարդը զենքի մի տեսակ է` բաղկացած փայտե կոթից, որի գլխին ամրացած է տափակ եռանիստ սրածայր երկաթյա տեգ։ Այն Գեղարդը, որով ըստ Նոր Կտակարանի՝ Գողգոթայում խաչված Քրիստոսի կողքը խոցեց հարյուրապետը ,դարձավ քրիստոնեական աշխարհի համար սրբություն: Այդ նվիրական տեգը` Գեղարդը, ինչպես ասվեց մինչև տասնչորսերորդ դարը, պահվում էր ս. Էջմիածինում։  Բայց պատմական իրադրությունների անբարենպաստ պայմանների և հատկապես մոնղոլ-թաթարական արշավանքների հետևանքով, հայ ժողովրդի համար ստեղծվեց մռայլ և անապահով ժամանակաշրջան: Ուստի հարկ եղավ Գեղարդը Էջմիածնից տեղափոխել ավելի ապահով `թշնամու աչքից հեռու մի անկյուն: Մոտ հինգ դար այստեղ պահվեց Գեղարդը, և ժողովուրդը Այրիվանք ուխտ գնալիս  ուղղակի ասում էր . <<Գնում ենք ս. Գեղարդ՝ ուխտի, կամ Գնում ենք` Գեղարդավանք>>։ Ժամանակի ընթացքում էլ նվիրագործվեց վերջինն անունը։Գեղարդ անունը ստացավ ոչ միայն վանքը, այլ Գեղամա լեռների մի ճյուղը, որը ձգվում է դեպի հարավ: Նա է առաջացնում այն կիրճը, որով հոսում է Ազատ գետի վերին հոսանքը։ Ձորը նույնպես կոչվեց Գեղարդաձոր։ Գեղարդի դիրքը շատ բանաստեղծական է, կլիման` առողջարար։ Անցյալում նա Էջմիածնի միաբանության համար ամառանոցային վայր է եղել։ Ինչ վերաբերում է ավանդական Գեղարդին՝ապա այն կրկին Էջմիածին բերվեց, ուր մնում է մինչև օրս և հայոց եկեղեցու նվիրական ու վավերական հնությունների հետ պահվում է վանքի թանգարանում:

6. Գեղարդը գտնվում է Երևանից երեսունհինգ կիլոմետր հեռավորությաև վրա՝ Գեղարդաձորում: Այն համարվում է հայրենի տեսարժան վայրերից մեկը: Վանքը կերտվել է լեռան լանջին` այրերի մեջ, դրա համար էլ ժամանակին ստացել է Այրիվանք կամ Քարայրերի վանք անունը։ Եվ որպես ավելի ապահով վայր, ս. Էջմիածնից տեղափոխվեց ավանդական Գեղարդը։ Ժամանակի ընթացքում էլ նվիրագործվեց վերջինն անունը։Գեղարդ անունը ստացավ ոչ միայն վանքը, այլ Գեղամա լեռների մի ճյուղը, որը ձգվում է դեպի հարավ և ձորը նույնպես կոչվեց Գեղարդաձոր։

Комментариев нет:

Отправить комментарий